ایران دیگر از ما نمی ترسد  | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 10 ارديبهشت 1403 - 14:20

ایران دیگر از ما نمی ترسد 

شماره: 17534
Aa Aa

او با بیان این که در خطرناک‌ترین دوره در تاریخ آمریکا قرار داریم گفته چین دیگر به ما احترام نمی گذارد، ایران دیگر از ما نمی ترسد و روسیه با حمله وحشتناک خود به اوکراین نشان داد که رهبران ما چقدر ضعیف هستند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا؛
ایران دیگر از ما نمی ترسد 

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا در سخنانی در برنامه بنیاد هریتیج در ایالت فلوریدا از سیاست‌های جو بایدن، رییس جمهوری دموکرات کنونی این کشور انتقاد کرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، او گفت که بایدن با سیاست های خود از جمله خروج نیروهای آمریکایی از پایگاه هوایی بگرام در افغانستان آمریکا را در برابر دشمنانش آسیب پذیرتر کرده است.

وی افزود:

چین دیگر به ما احترام نمی گذارد، ایران دیگر از ما نمی ترسد و روسیه با حمله وحشتناک خود به اوکراین نشان داد که رهبران ما چقدر ضعیف هستند. آنها (روسیه) هرگز در دولت ترامپ این کار را انجام نمی دادند.

ترامپ با بیان اینکه در خطرناک‌ترین دوره در تاریخ آمریکا قرار داریم گفت نحوه خروج بایدن از این کشور، آمریکا را تحقیر کرد:

کشور ما در افغانستان تحقیر شده و سربازان ما در این کشور کشته شدند. ما گروگان های آمریکایی را رها کردیم و تجهیزات نظامی آمریکا را در این کشور گذاشتیم. ما تسلیم شدیم.

رئیس جمهوری پیشین آمریکا افزود:

روسیه در دوران ریاست جمهوری جورج بوش گرجستان را تصاحب کرد. آنها کریمه را در زمان باراک اوباما گرفتند. زمانی که من رئیس جمهور بودم آنها جایی را تصاحب نکردند. من نیروهایمان را از سوریه و عراق خارج کردم و فقط چند ماه تا خروج از افغانستان فاصله داشتم. من تعداد سربازان آمریکایی در افغانستان را به دو هزار نفر کاهش دادم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان